Service & Ondersteuning
Retour- en reparatieprocedure
- Klik hier om in te loggen en ga naar ons "Repair Request" formulier.
- Na ontvangst en verwerking van uw reparatieverzoek nemen wij contact met u op en sturen wij u een RA-nummer. U moet dit nummer afdrukken en aan uw pakket toevoegen.
- Verpak het defecte artikel veilig (bij voorkeur in de originele verpakking) en verzend het naar Amptec volgens de instructies van de Amptec-vertegenwoordiger.
Zorg ervoor dat u alle benodigde accessoires bijvoegt die nodig zijn om het apparaat volledig te testen. (PSU, adapters, kabels...)
Reserveonderdelen
Het is ook mogelijk om reserveonderdelen te bestellen voor alle merken die op de merkenpagina van deze site worden vermeld.
Bestellen kan per e-mail.
Administratiekosten zijn van toepassing voor alle bestellingen onder de 25 €.
Verzendkosten zijn van toepassing voor alle bestellingen onder de 500 €. Verzendkosten zijn ALTIJD van toepassing op reparaties, zelfs als de reparatiekosten hoger zijn dan 500 €.
Als u vragen heeft, neem dan contact op met de serviceafdeling.